Alla inlägg under september 2008

Av Paulina - 27 september 2008 00:36

Hej , jag har värkligen inte hunnit med att skriva dagbok/blogg , har helt enkelt haft för mycket med skolan, och kompisar.Jag har träffat en kille som jag tycker om jätte mycket! Hoppas på att det blir något stort mellan honom och mej, han heter Douglas iallafall.Idag & igår har jag tillbringat dagarna åt honom...vi har sett massor med filmer.Jätte myspys=) Imorgon åker jag för att träffa mina kusiner i Upplands Väsby.Jätte kul.Sover över dära till söndagen.Ser fram emot att träffa Rasmus min äldsta som är 10 bast & tindra som är 2 år och sist men inte minst våran nya familjemedlem som jag inte sett ännu, hon heter Blenda iallafall! Jätte finna namn.Men jag nås på mobilen ifall det är något vikigt,Glöm inte att spana in det senaste i Hm, mycket fina kjolar måste jag säga.Jahapp ha det bra , PUSS

Av Paulina - 23 september 2008 18:19

denna vecka ska vi jobba med teman....vi har uppfinnar teman:/ tråkigt...men kul sen i längden! Jaha annars är allt bra med mig.Nås alltid på luren puss & hej<3333

Av Paulina - 22 september 2008 16:45

Idag har jag vart på Tekniska museumet...Man skulle göra uppgifter & gå runt och kolla....som sagt gjorde jag klar allt men han inte med den sista som vanligt! Sen klädde vi ut oss , om du inte var där och såg allt så var det jue en upplevelse för både stora & små glin;) Aja nu ska jag titta på "JUNO" VII HÖÖRS:)

Av Paulina - 21 september 2008 09:54

Godmorgon...Idag är det värkligen en solig morgon måste jag få säga.Vid 11 tiden ska jag försöka komma iväg till Farsta Centrum & shoppa lite heta kläder, Sen vi 17.45 har jag Fotbollsmatch i Hässelby.Jag hoppas jag hinner ta lite bilder under dagen , det skulle bli bra om jag fick in några.Ni vet att min msn finns på min profil  inom hemsidan aiight..så mig är det bara att adda.Vi hörs under dagen! puss på er alla

Av Paulina - 20 september 2008 11:06

Godmorgon , vaknade ganska tidigt vid 8 tiden.Sen blev det tv time för mig..efter jag sett bolibompa med syskonen så var det dax för frulle frukost! Fanns mycket gott att välja på...Tills sist blev det mackor med oboy.Såå goott såå.Idag har jag planerat med famljen att åka in till stan och shoppa KLÄDER KLÄDER KLÄDER=) blir väl säkert drottninggatan Pub & gallerian såklart;) Bilder & sånt kommer ikv...puss

Av Paulina - 19 september 2008 17:14

Ikväll blir det mys pys med kusinen emelie! Bilder kommer förstås.Nu är jag påväg att sätta på mig jackan & dra till Ica Maxi Stormarkand, med mamma...sen åker vi och hyr en film tsm! Mer om det sen !
PUSS , & SMEK SÄNGLEK ;)

Av Paulina - 19 september 2008 17:08

people from the hole world

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards