Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Fredag natt / lördag morgon

Av Paulina - 27 september 2008 00:36

Hej , jag har värkligen inte hunnit med att skriva dagbok/blogg , har helt enkelt haft för mycket med skolan, och kompisar.Jag har träffat en kille som jag tycker om jätte mycket! Hoppas på att det blir något stort mellan honom och mej, han heter Douglas iallafall.Idag & igår har jag tillbringat dagarna åt honom...vi har sett massor med filmer.Jätte myspys=) Imorgon åker jag för att träffa mina kusiner i Upplands Väsby.Jätte kul.Sover över dära till söndagen.Ser fram emot att träffa Rasmus min äldsta som är 10 bast & tindra som är 2 år och sist men inte minst våran nya familjemedlem som jag inte sett ännu, hon heter Blenda iallafall! Jätte finna namn.Men jag nås på mobilen ifall det är något vikigt,Glöm inte att spana in det senaste i Hm, mycket fina kjolar måste jag säga.Jahapp ha det bra , PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 9 mars 2009 20:20

imrn ska jag vah med älsklingen , sen på torsdag är det träning lördag är det träning och match på söndag:))ÄR LEDIG NÄÄSTA ONSDAG!...

Av Paulina - 6 mars 2009 13:11

Hej på er bloggläsare!Jag har absolute glömt bort min blogg & levt det riktiga livet...sry besvikelse jo jag vet.Har inte vart inne på den på över 3 månader, typ senast innan jul dära presic.Jag mår bra iaf, hoppas ni gör desamma:)kramkram...

Av Paulina - 26 november 2008 12:53

Vaknade tidigt idag, runt 06,15. Kom i tid till skolan har jobbat bra! Fick faktiskt beröm idag...VECKA 5 ska jag praoa vet ej var, vill på Ur Svt ellr Tv4.Idag ska jag plugga hemma & fixa lite..inget stort.Kanske loggar in på msn senare ,har ju kopp...

Av Paulina - 22 november 2008 19:38

Min gubbe mohahha Douglas Eriksson:) stoolt! liknar han va? exakt:)<3 pusspuss! juste ska se Svensson Svensson snart hörs! Skriver efter....

Av Paulina - 21 november 2008 00:58

Nu ska jag gå & SOVA! imorgon blir en helspäckad dag.Ska baka pepparkakor, & julkakor.Nu är jag jätte trött ojoj...mina ögon kan knappt hålla sig öppna, men ändå sitter jag inne på min blogg och skriiver :P;O muuppigt! Jag skriiver så fort jag vaknar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards